. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Burunlu Ayakkabı Yenileme

14 Ekim 2022 Cuma

Burunlu Ayakkabı Yenileme


Emekli olup topukluyu unutanlardanım!!!   "Ama nasıl özlemişim." Düz ve spor ayakkabılar tamam rahatlık ama yürüyüş şekli ile hmmm bunu nasıl anlatayım bilemedim. Cümle için yanlış kelimeler kulllanmamalıyım. Sanki daha kadınlığımdan uzak daha erkekvari tavırlar bana hakim oluyor. Topuk bambaşka bir olay yaaa. "özlemişim tıkırdamayı" Snekar kullanıyorum yıllardır, yürüyüş için muhteşem. Bu arada uzun yürüyüşler ile yaklaşık on kilo verdim. Sadece spor değil itiraf edeyim son birkaç ay dişşizlik yüzünden bir iki kilo daha verdim. Yürüyüşlere devam spor sağlık için :)) Kış geliyor modumu açtım ve dolaplarıma girdim. Önce ayakkabılarım ile başladım. Ahhhh pardon bu yanlış oldu. Aslında kış geliyor moduna mutfakta çalışmalar ile başladım. Tarhana hazır, bir başka post ile paylaşacağım. Turşular kuruldu. Domates, Fasulye, Barbunya ve iç fasulye dondurucuya dolduruldu. Geçenlerde patlıcan mezeler yaptım üç kavanoz oldu ve biraz farklı birseyler yaptım, onlarıda paylaşmalıyım. Mutfak bitince ayakkabılar ve giysiler kışa hazırlanmalı modumu açtım. Birkaç ayakkabımı üzülerekde olsa elden çıkarttım. Bu post ile paylaştığım topuklum oldukça eski ve sevdiklerimden biriydi. Resimde gördüğünüz üzere uzun burundu. Bu sene yine moda dedilerse de moda benden ben modadan uzağım. Zor geliyor gerçekten rahat ayakkabılardan sonra topuklular ama vazgeçemiyorumda. Giymeye giymeye durduğu yerde eskimiş resmen kıyamadığım için uzun burunda canımı yaktığı için dur dedim keseyim ben bu burunları bakayım ne olacak nasıl bir moda girecek. Kestim denedim oldukça hoş oldu kanımca. Şimdi güzel bir kumaş arayışındayım. Kaplama yapacağım ve taban yenileyeceğim. Bitince sizlerle paylaşmak üzere...








Biraz araştırma yaptım... Nette bulduğum arayış sonuçları şurda dursun bulunsun!!!
Bu aşağıdaki çalışmalar çok alakasız görünselerde, elimde değerlenmeyi bekleyen tarz çalışmalarıma örneklemelerim :)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.