. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Eski Avizeleri Atmıyoruz

2 Eylül 2022 Cuma

Eski Avizeleri Atmıyoruz

 


Koridor avizeleri o kadar ağırdıkii, bir gün kafama düşseler iyi hasar bırakacaklardı. Temizliği dersen sıkıntı. Yeniledim avizeleri çok hafif avizeler taktım yerlerine. Bir dıy sever olarak atmadım ne yapsam diye bakınırken daha önce beyaza boyadığım kırmızı kadehler geldi aklıma. İki kadeh ve bir su bardağını ara malzeme olarak kullandım. Avizenin biri ayak görevi gördü. İkincisi ise çiçeklik. Ortaya bir beyaz mum :)




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.