. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Sizde Domates Kabuklarını Soyarmısınız???

29 Haziran 2022 Çarşamba

Sizde Domates Kabuklarını Soyarmısınız???

 



Domates kabugunu hem ben hem midem sevmiyoruz. O yüzden yemek veya salata farketmez nerede kullanacaksam mutlaka soyarım kabukları. 

Geçen haftaya kadar da atardım, atıyordum domates kabuklarını. Ama bir arkadaşımdan ögrendimki atmamak gerekiyormus. Keske daha önce ögrenseydim bu işi hep boşa gitmis canım kabuklar. Bundan sonra asla atmayacagım aslaa







Tabii hemen fırınlayacak kadar elimde kabuk olmadı. Bende bir cam kavanoz icinde buzdolabında biriktirerek fırında kurutacagım kadar olmasını bekledim. 

Fırınlama asamasında defne yapragı kullanıyorlarmıs taze taze ama bende yok ne yazıkki




Fırında kalma süresi kızarma işi ile ilgili. Deneyecek olanlar sıksık kontrol etmelisiniz. Hatta fırın kagıdına sermeden önce havlu kagıt üzerinde bir süre bekletilip kurumaları beklenirse cok daha iyi olacaktır. Bir dahakilere yapacagım uygulama bu olacak.








Tefal marka olarak sözde en iyilerden biri dimi :((

Sırf sıkıntı

Hadi o sıkıntı konuları ile icinizi baymayım ama bir sey sorayım. Bu son resmi sırf bu soru icin cektim. Beyaz olan dış yüzey sapsarı oldu. Neden olur??? Bilgisi olan varmı.






Video cekim sonrası, biraz daha rondoda çektim kabukları resmen pul biber kıvamında oldular. İleride yemeklerde kullanmak icin böyle hazırlayıp kavanozlamak gerek.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.