. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Ayakları Altın İçleri Kozalak Şamdanlar

28 Haziran 2022 Salı

Ayakları Altın İçleri Kozalak Şamdanlar

 



Zaman yarı kalanları bitirme zamanı. İki haftadır delindi gökyüzü. Sizlerde görüyorsunuzdur gerek tvlerde gerekse sosyal medya ortamlarında. Yasadıgım sehir Kastamonu yine aşırı yağışlar altında. Bu durumda bu havalarda ben tabii hiç dışarı çıkmayı sevmeyen bir birey olarak yarım kalanları bitirmeye endekslendim. Üçlü ayaklı şamdan veya mumlukları boyamıstım,
sanırım mart ayından beri beklemedelerdi. Bitirmeyi başardım. 









Salonumdaki genel renklere ve diğer objelere renk uyum çalışması oldu aslında. Altın ve mavi tonları. Sevdiğimin renkleri 💛💙 

Birçok obje içi mum dolu olduğundan en son dizaynı kozalaklar ile tamamladım.











1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.