. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: 2021 Tatil // Akbük - Didim

1 Temmuz 2021 Perşembe

2021 Tatil // Akbük - Didim

Merhaba Blogevi Dostlarım,

Bu sene daha sıcaklara kalmadan ve önemlisi kısıtlamalar bitmeden eşim ile karar aldık. Daha erken tatile gidelim dedik. Gecen sene tatil yapamadık denize hasret kaldım. Haziran 20de çıktık yola. Uzun yolculuğu nasıl özlemisim. Evet uzuun yolculuk. Kastamonu'dan Didim'e yaklaşık 12 saat. Yola çıkacağımız haftalarda yani Haziran boyu kapkara bulutlar yağmur çamur yıldırım şimşek hemen hergün Belediyemizden yapılan dolu uyarıları wuuuu sinir bozucuydu. O pazartesi sabahı güneş doğmuştu yaşadığım şehire. Burada olmadığımız her günde yağmış. Yolda sadece Ankara çevre yolunda vardı yağmur. Sonra dönüş yolumuza dek bulut bile göremedik. Güneş topladım kendim için zira cumartesi itibari ile yine geliyormuş yağışlar. Aydın Didim Akbük'te bir oteldeydik. Holiday Beach Resort. Otel güzel temiz ve çalışanlar muhteşem. Hepsi birbirinden güleryüzlü, ilgili. Hele sneack barda bir kızım vardıki maskeye rağmen gözlerinin içi güldüğünden hep gülümsediğini resmen görebiliyorsunuz.

Deniz çok sığ. Benim gibi yüzmek istiyorsanız sıkıntı, eşim gibi kenarda kalmak istiyorsanız bilinki kenar filan yok. Su hep diz göbek ve en çok omuzlarınızda. Ben yüzmek istediğim için her denize girdigimde su yürüyüşü yaptım. Değdi 🏊

Açık büfe ve tabii seçenek çok o yüzden aman dikkat

Erken gitmekle isabet etmişiz. Otel kısmen boştu. Birkaç Türk aile bunun yanısıra bolca Polonya'lı turist mevcuttu. Oteldeki son günümüz de Türk ailelerimiz giriş yaptılar. İnanın Türk olmaktan utandım. Ayrıntıya girmeyeceğim ama gerçekten utandım.

Bir akşam üzeri Akbük gezisi yaptık. Bir akşam Didim. Akbük minicik bir sahil kasabası ve resmen huzurevi. İleride yerleşebilirim. Sakin yaşam için uygun. Havası mis gibi hoşuma gitti.

Didim sahilde Medusa heykeli

Etkileyici şekilde çok güzel bir heykel, daha çok resim çekecektim ama çevrem çok kalabalıktı. Diğerlerine engel olmamak adına tek poz ile yetindim.

Şansımıza tatil boyu dolunay ve yakamoz görüntüleri yakaladım o yüzden bol bol otelin plajında resim çektim