. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Çok Şık Dantel Örgü Kıyafetler

5 Haziran 2021 Cumartesi

Çok Şık Dantel Örgü Kıyafetler

 



Örebileceğimi bilsem, kesinlikle bu dantel elbiseyi örerdim. Tüller ile uyumuna bayıldım. Dantel ve tüller birbirine ne kadar yakısıyor. Zarif şık ve havalı. Bir alttaki hırkayı örecegim. O yapılacaklar arasına alındı tarafımdan. Bir de kız bebek için örgü elbise ekledim. Allahım insallaah ileride örmeyi nasip eder...





















ALINTIDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.