. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Mistik Fenerler Battaniye Deseni

10 Nisan 2021 Cumartesi

Mistik Fenerler Battaniye Deseni

 




Merhaba kızlar, pekala, bugün çok mutluyum, bu harika tığ desenini bir şal , yatak örtüsü , tığ işi battaniye , mutfağınız veya oturma odanız için bir merkez süsü gibi birçok desen yapmak için öğrendim .

Mükemmel tasarımcı Janie Crow'un Mistik Fener battaniye modeli , tek kelimeyle ikoniktir. Web sitemizi okuyucularımla paylaşma fırsatını takdir ediyorum.

Şimdi bu tığ işi sanatını öğrenmeye başlayan kızlar bu fikre bayılacak. Çok heyecan verici ve etkileyici çünkü tığ işi gittikçe daha iyi hale geliyor, her geçen gün bluzunuz için yeni trendler, yeni stiller, yeni desenler var. Tığ işi asla modası geçmez, asla tasarımcıların kafasından çıkmaz. 

Sizlerle bu güzel çalışmanın bir parçası olduğumu bilmekten çok gurur duyuyorum. Ücretsiz tığ işi desenleri hakkında bilgi edinmekle ilgileniyorsanız, bugün sizi neşelendirecek bir seçeneğimiz var ve artık eviniz ve sizin için yeni desenler ve desenler yapmaktan vazgeçmek istemeyeceksiniz. 

Mistik Fenerler kendinizi öğrenir ve arkadaşlarınıza öğretir. Arkadaş sınıfınızı evde veya sınıfta bir araya getirin. Yün iplik kullanmayı öğrenin, evde çok fazla ip varsa, evinizdeki renkli ipleri kullanmayı öğrenebilirsiniz. Ve eğer ben öğrenirsem, sen de öğrenebilirsin. Öpücük





Jane Crowfoot tarafından bulunan bu güzel Mystical Lanterns Blanket Pattern battaniye, renkleri harika buldum ve farklı şekil ve dokularla çalışmayı seven tığ işi kızlar için desen aşağıda. Evinizde bulundurduğunuz çeşitli renkleri, iplik kalıntılarını kullanabileceğiniz renkler.

24 farklı renkte SSDC kullanıldı ve 12 sıra 13 motif, 11 sıra 12 artı 2 yatay yarım yaptı, dalgalı kenarları ve 4 köşe motifini doldurmak için 24 dikey yarım nasıl yapılır çalışıldı !!! Toplamda 335.

Renklerimi biri açık, biri koyu, biri parlak, biri sessiz olmak üzere 4 çantaya ayırdım ve her motif için her birinden 1 tane seçtim. Karışıklığı önlemek için kullanılmış olanlar ayrı tutuldu ve her 6 motifin ardından baştan başlandı.

Ben giderken şeritleri dikey olarak (Parşömen ile) birleştirdim ve ilerledikçe aynı renkleri tekrarlamadığımdan emin olabilmek için onları yerleştirdim.

DC'yi her iki dikiş yerine her bir dikişe yaparak daha kalın bir birleştirme ve 5 mm'lik bir kanca kullanıldı. Bu birleşimi daha önce kullandınız ve verdiği dantelli efekti beğendi.

4.5 kanca kullanarak, Edie Eckman'ın Crochet Borders kitabından Parchment for Border 93'ü kullanmadan önce Parchment'te 1 tur dc, ardından Emperor'da bir tur dc yaptı.







Bu Mystical Lanterns Blanket ile çok benzer şekilde bazı kareler buldum, sizinle paylaşmak istiyorum.







Fall Romance Throw, bu meydanın adı o kadar tutkulu ki bugün web sitemizde var. Bu renkleri öğrenmek ve bunlardan ilham almak için güzel bir desen ve bize sonbaharımızı hatırlatan bu renkleri gördüğümüzde havada asılı kalan bir romantizm.




https://www.yarnspirations.com

www.ravelry.com/patterns/library/mystical-lanterns-blanket

crochet.websites.com


2 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.