. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Idunn Doily Tığ Desen

16 Mart 2021 Salı

Idunn Doily Tığ Desen

 


 Dazzling Doilies


Mutlak tığ işi bardak altlığı peçete klasiği ile başlayalım. Bu muhteşem desen, zarafeti ve tartışılmaz güzelliği sayesinde popülerlik kazanmıştır. Her renk ve boyutta çok harika görünüyor ve masa düzeninize benzersiz bir incelik katacak. Modeli burada bulacaksınız .







Idunn her renkte muhteşem görünüyor. Bir kanıta ihtiyacınız var mı? Misafirim ol! En sevdiğim renk pembe, bu yüzden ona bağlı kalmaya karar verdim ve daha koyu bir gölgede bu güzel bardak altlığı peçete ile sizi şaşırtmaya karar verdim. Zaten aşık mısın Bu özel versiyonla ilgili bilgileri burada bulacaksınız .




KAYNAK:Zoya Matyushenko





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.