. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: En Sıradışı Yaprak Rengine Sahip İç Mekan Bitkileri

12 Mart 2021 Cuma

En Sıradışı Yaprak Rengine Sahip İç Mekan Bitkileri

 



İç mekanı dönüştürebilecek çok sayıda güzel iç mekan bitkisi var. Ancak bazıları o kadar güzel ve sıradışı ki, hiç şüphesiz her yetiştiricinin koleksiyonunda yer almalılar.
Üç renkli yaprakları ile en parlak iç mekan bitkilerini dikkatinize sunuyoruz.



Stromanta kan kırmızısı üç renkli




Gökkuşağı peperomisi


Aglaonema "Piktum Üç Renkli"

Pembe renkli Calathea veya Madalyon

Caladium Gingerland

Caladium Rosebud "Rosebud"

Cordilina çalı "Bolero Tricolor"

Criptanthus bromeliad

Arrowroot üç renkli veya kırmızı çizgili

Sahte sedum "Tricolor"

Aeonium Ay Patlaması

Codiaum (Croton) alacalı

Sansevieria Kleopatra

Kalanchoe Tirsiflora


KAYNAK//DOMOSEDY.COM



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.