. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Takip'cilerimi Neden Kaybediyorum?

27 Ağustos 2020 Perşembe

Takip'cilerimi Neden Kaybediyorum?










Takipci sayısı sizlerinde takibinizdemi Blogcu arkadaslarım... Dikkat etmeyim, önemsemeyim diyorum ama icimden bir ses bu önemli diyor bu benim icin önemli. Neden bilmiyorum ama gercektende önemsiyorum. Twitter, İnstagram gibi ortamlarda insanlar icin takipci sayısı acaip önem arz ediyor. Oralarda umurumda degil. Hele instagramda zerre kadar umrumda degil. Twitter biraz ilgi alanımda o yüzdende takibe takip diyorum. Ama blogumda beni takip edenlerin sayısı arttıkca mutlu oluyorum. Cünkü paylasmayı seviyorum. Biliyorumki takipcilerimin bir cogu postlarımdan, yaptıklarımdan beni takip ederek haberdar oluyorlar. Bu yüzden mutlu oluyorum. Oluyorumda birde takipten düsenler oluyor. Bugün iki kisi beni takipten vazgecmis, yemin ederim üzüldüm. Bu bana ihanet gibi geliyor. Baslangıc noktanız nedir bilemem ama bir sekilde bloguma gelip, beni takibe aldıktan sonra yorum bırakanlar. Yorum ile beni takibe aldıgını kanıtladıgını düsünenler. Neden sonra gizlice geri gelip takip kayıtlarını silerler. Amac nedir??? Bu sahtekarlık ikiyüzlülük riyakarlık degilmidir. 





2 yorum:

  1. Bu tarz davranışlar hep oluyor. Eskiden ben de önemsiyordum. 15 yıldan sonra takipçi sayısına hiç bakmaz oldum. O ne kadar artsa da günlük gelen sayısı hiç değişmiyor zaten :) Benim en önem verdiğim yorumlarıma cevap almak, gelip yorum yaptığım blogların da bana gelmesidir. Zira blog alemi biraz komşuculuk modundadır. Gelen giden artsın istiyorsan, dolaşmalısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim Handancım, İyiki Varsın...

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.