. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Ozalit Rulosundan Köşe Sehpası Nasıl Yapılır

27 Ağustos 2020 Perşembe

Ozalit Rulosundan Köşe Sehpası Nasıl Yapılır

 

Balkonum oval bir kösesi var. Oraya sürekli sehpa arayısındayım. İstedigim gibi bir sey bulamadıgım icin aklıma ozalit ruloları geldi. Daha önceki yıllarda üzerlerini kaplamıstım. Dus perdesi ile 😀  Tamda istedigim gibi deseni deniz kabukları imis. Hani balkonum Alacatı olacakyaaa mavibeyaz, tam oldu. Bana gereken ince halat, sıcak silikon ve kabuklardı. Malzeme tamam. Sonuc icin yine video yok, cok hevesliyim bu video konusunda. Nalan'ım da geldi, geldi de hala yerlesme asamasında. İleride beraber calısırız insallah. Köse sehpası calısmalarımı sizler ile paylasmak icin, buyrun bol boll resimlendirdim. 































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.