. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Pantalon Pacalarında Yapılabilecek Uygulamalar

27 Haziran 2020 Cumartesi

Pantalon Pacalarında Yapılabilecek Uygulamalar






Bizim ailede elden ele gecer giyim kusam malzemeleri, degisiklik yapma zamanı gelen bir seyini, bir digerimize aktarır. Nihanımdan da bana kış sonu pantalonlar geldi. Nihan benden uzun. Bana gelenler bir karıs kadar ayaklarımda. Mecburen kısaltmalar yaptım. Dantel diktim birine. Diger pantalondaki objeler Nesodan bir bilezikti. Bir iki tamir ettimsede baktım canımı acıtan tarzda parcalar mevcut, onlarıda bordo pantalona diktim. 








































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.