. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Mahkeme Cafe ☕☕

22 Ocak 2020 Çarşamba

Mahkeme Cafe ☕☕



İlkokul ve cocuklugumda beraber büyüdügümüz mahalle arkadaslarımla beraberdim bugün. Cok keyif aldıgım güzel bir gün oldu. Hani yaslarımız itibari ile cookk yol almıs olsakda, icimizde yılların bizden alıp götürdüklerinin buruklugu olsada, yıllar sonra bir arada olmanın keyfi bambaskaydı. Birlikte Kastamonu'muzun essiz lezzeti Pastırmalı Ekmek lezzetine vardıktan sonra...










Mürüvvet yeni bir mekan kesfetmis, kumda kahve keyfini tadabilecegimiz, birkacımız ayrıldı aramızdan bu keyfi kacırdılarsada biz kalanlar mekanı kesfetmeye gectik. Eski bir tas bina yeni mekanımız. Mahkeme Cafe 😊 Nedenmi Mahkeme? Eski yıllarda Mahkeme Salonuymus. Bulundugu semtin ismide Mahkemealtı zaten. 




Bina muhtesem tarih kokuyor. Fakat asıl beni büyüleyen güzellik kapıdan iceri adım attıgınızda sizi buram buram sarıyor.  "Ahsabın kokusu."  Dıs görünüste cok büyük bir yapı degil. Ama icerisi iki katlı. Bahsettigim gibi benim hosuma giden kısımsa, mekan sade Cafe degil Ahsap Tasarım mekanı. Hadi iceri girelim...







Mekanda hem keyif yapıyorsunuz hemde taş ve ahsabın birbirine karısmıs tarihi dokusunu yasıyorsunuz. Kumda kahveleriniz ise özel fincan takımlarında geliyor, tadına doyamazsınız...


Tas dokunun icine ahsap calısmalarını serpistirmişler. Tüm masa ve sandalyeler kendi calısmaları. Aralara tarihi dokuma malzemeleri ve farklı calısmalar atılmıs. Kastamonu denilince önce akıla gelen Dokumalarımız ve Taş Baskıdır. Mekanda Baskı islerinede yer verilmis. Resimlere yeniden göz atalımmı?





Tas Baskı Örnekleri












Mahkeme Cafe'yi kesfetmekten keyif aldım bugün, sizinle calısabilirmiyim dedim 😄 ciddi ciddi güldüler bana. Oysa (o kısımları resimlendirmek hic aklıma gelmedi) harika makinalar var. Agac kesmek icin hızarlar, oyma isi icin farklı makinalar. Gercekten calısmak isterdim o ortamda.










Yaz gelsin 🌞 Mekan dahada muhtesem olacak. İnsallah...

Münevver ve Nebahat, canım arkadaslarım

Sizlerle olmak böyle bir ortamda dahada güzellesti

Sevgilerimle... 

1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.