. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Siyez Evi / Kastamonu... Siyez Nedir?

3 Kasım 2019 Pazar

Siyez Evi / Kastamonu... Siyez Nedir?


Siyez bulguru buğdayların atası olarak bilinen 10 bin yıllık geçmişi olan bir buğday çeşididir. Siyez bulgurunun en önemli özelliklerinden biri de genetiği bozulmadan günümüze kadar gelmiş olmasıdır. Siyez bulguru ülkemizde Kastamonu civarlarında yetiştirilen ve yörede meşhur bir bakliyattır. Faydaları saymakla bitmeyen siyez bulgurunun tadı da bir o kadar lezzetlidir.

*******
Lise arkadaslarım ile Siyez Evi'n de bulustuk bugün. Arkadaslarım ile birlikte olmaktan aldıgım keyif kadar, bulustugumuz ortamın güzelligi huzur verdi bana. Fazla yazmayacagım bu konuda bu keyfi ve keyifli ortamı resimlendirdim. Yolu Kastamonu'ya düsenler mutlaka Siyez unu ile yapılmıs kek'in tadına baksınlar.







 Sümerbank Gıda olarak başladığımız yere geri dönmenin mutluluğu içindeyiz. Yıllar önce çıktığımız bu topraklara şimdi “neler yapabiliriz?” diyerek dönmenin haklı gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz.

SiyezEvi



Ev cokta eski olmamakla birlikte ahsap ve bahceli. İki katlı. Dekor amaclı kullanılan her bir objeye bayıldım. Bahcedeki agacın gövdesindeki dantel motiflerden, tarih kokan buzdolabına.





































Siyez Evi Logo






2 yorum:

  1. Kastamonu da görülmesi gereken çok güzel bir yer.Semra Kabakcı

    YanıtlaSil
  2. Kastamonu da mutlaka görülmesi gereken çok güzel bir yer.Tarihi yaşanmışlıkları hissedebiliyorsunuz.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.