. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Çin'de 6.7 Milyon Metreküp Hacminde Dev Mağara Keşfedildi

7 Kasım 2019 Perşembe

Çin'de 6.7 Milyon Metreküp Hacminde Dev Mağara Keşfedildi





Bayılıyorum bu tür kesiflere. Daha önce hatırlarsanız 

Son Doong Magarası ile ilgili bir post hazırlamıstım. SonDoong magarası muhtesem bir detay dogrusu. Bu magarada büyük, ilginc, muhtesem ama Son Doong kadar gizemli degil.


 Bu tür videoları kesfettikce hem hayranlıkla izliyorum, hem hemen paylasmalıyım, hemde gidip göremesem oralarda gezemesemde tüylerim diken diken moduna giriyorum. Gizemli herseye bayılıyorum. Daha neler var acaba bu gezegende kesfedilmeyen.


çin de keşfedilen mağara ile ilgili görsel sonucu"



Çin'in güneyindeki Guangxi Zhuang özerk bölgesinin Fengshan ilinde bulunan The Nongle isimli obruğun 200 metre uzunluğunda, 100 metre genişliğinde ve 118 metre derinliğinde olduğu açıklandı.
Eşine az rastlanan dehlizin dibinde çökmelerle meydana gelmiş dev bir mağara tespit edildi.

Guilin şehrinin merkezinden yaklaşık 6 km uzaklıkta Ney Mağarası olarak bilinen Reed Flute Mağarası, görüntüsü ile gören herkesi büyülüyor. Mağaranın adı içerisindeki dikit ve sarkıtlardan geliyor. Bu doğal oluşumlar flüte benzediği için mağaraya Reed Flute adı verilmiş. 240 metre derinliğine sahip olan bu mağarasının içi fotoğraftaki gibi renkli ışıklar ile aydınlatılıyor.

Adeta bir Gökkuşağı mağarası

Yaklaşık 180 milyon yaşında olan Reed Flute Mağarası’nın içerisinde bulunan bazı sarkıt ve dikitlere isimler verilmiş. Farklı şekillere sahip bu oluşumlara Mushroom HillRed CurtainSky-Scraping TwinPines in the SnowDragon Pagoda ve Virgin Forests isimleri verilmiş. Ayrıca bu eski mağaranın içerisinde 70’ten fazla kitabe bulunuyor.

cin-de-6-7-milyon-metrekup-hacminde-dev-magara-kesfedildi ile ilgili görsel sonucu"

Reed Flute Mağarası, 1. Dünya Savaşı zamanında Japon birliklerinden kaçan mültecilerin buraya sığınması ile keşfedilmiş. 1940’lı yıllarda keşfedilen mağara 1962 yılında turist ziyaretine açıldı. Doğal Sanatlar Sarayı olarak da bilinen mağaranın içerisindeki ışıklandırmalar profesyoneller tarafından yapılmış.


Keşfedilmemiş gizli bir dünya barındıran mağara içinde orman ve hayvanlar bulunuyor. Mağara yaklaşık 9 km uzunlukta ve içerisinde bir orman ve nehir bulunuyor.


1 yorum:

  1. Değişik bir mağara. Ama ben içine giremezdim. Çok sıkıntılı.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.