. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: hepsiburada.com'mu Bir Daha ASLA...

17 Temmuz 2019 Çarşamba

hepsiburada.com'mu Bir Daha ASLA...

​​
​​
 
 
Merhabalar, 15.06.2019 tarihinde Hepsiburada.com sitesinden Bahama Bambu 
Balkon Oturma Grubunu 1,360,80 tlye satın aldım. 20.06.2019 tarihinde ürünü Horoz Lojistik Kargo şirketi elemanları beraber ürün kontrolü yapıp dış görüntüde sağlam olarak teslim aldık. Meğerse ayıplı ürünmüş ne yazık ki biz anlayamadık göremedik bilemedik. Daha ilk oturmada tekli koltuklarda hasarlar başladı. Hemen Hepsiburada.com ile mail ve telefon ile iletişime geçtik. Gecen süreç zarfında tam 4 kez Horoz Lojistik firması ürünü teslim almaya geliyoruz diye aradıklarında hepsiburada.com tarafından verilmesi gereken takip kodu verilmediğinden firma ürünü benden teslim almadan gitmek zorunda kaldı. Yine bu süreçte hasarlı ürünü ben koli yapıp hazır hale getirmeliymisim ki kargo firması ürünü teslim alsın. Bu konuyu ve kolilememle ilgili bilgilendirilmediğimi yine hepsiburada.com yetkilisinden öğrendim. 17.07.2019 bugün itibari ile hepsiburada.com ürünü defalarca iletişime geçtiğim halde resmen beni oyalayarak hala ürünü benden almadıkları gibi bir de bana mail atarak ürünü benden teslim alıp nesi var görmeden "İade başvurumu uygun bulmadıklarını" belirttiler. Bu süreç nasıl sonuçlanır bilemiyorum ama iki emekli devlet memuru olan esim ve ben kırık koltuklarda oturamadığımız gibi süs gibi duran koltuklara para ödüyoruz. Hepsiburada.com yüzünden bizler mağdur durumdayız. Hepsiburada.com dan alacağınız her ürün için durun düşünün öyle alın bile demiyorum ASLA almayın paranızla rezil olmayın...



















1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.