. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Genisleyen Bollasan Ayakkabıyı Yenileme

11 Temmuz 2019 Perşembe

Genisleyen Bollasan Ayakkabıyı Yenileme




Ayaklarima büyük gelen genişleyen ayakkabılarımın bilek kısmındaki kilitli bantları kestim yerine enli geniş lastikler diktim baktım olmadı birde bağcılar ekleyip bilekten bağlama etmeyen bağcıklar diktim. Alt taban yipranmisti başka bit bir babetimin tabanlarını yapıştırdım. Yan kısımlara lastik kısımlarına kadar pullar ile hem kapatma hem süsleme yaptım. Bir süre kullanabilecegim insallah (ayak no 35 olunca sıkıntı vallaa)


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.