. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: El Yapımı Tel Kırma Canta

18 Haziran 2019 Salı

El Yapımı Tel Kırma Canta





SİPARİS ALINIR...  





Bilirsiniz Telkırma isi oldukca zahmetlidir. Sahsen bana göre degil valla yas kemale ermis gözler olmus 3.50 nerdeyse sise dibi gözlük kullanacagım o derece yani bu kadar zahmetli isleri beceremem dogrusu ama eltim Sahizer'in masallahı var hep böyle zor islerin üstesinden geliyor. Bu canta Sahizer'in el emegi göz nuru. Telkırma örtüsünü hazırlamıs sonra canta yapımı icin Ankara'ya gönderilmis. Malum Kastamonu'da yasıyoruz bunu sık sık belirtiyorum ve burada bazı seylerden mahsuruz. O yüzden canta yapımcıları icin Ankara'ya gönderilen telkırma örtümüz bu postta cok güzel bir canta olarak fotolarda mevcut arkadaslar. Ben ic kısım resimlerini cekmeyi unutmusum, dileyen olursa video cekerim eklerim zira icide oldukca kullanıslı bir canta olarak hazırlanmıs. Bayaa bi zahmetli Sahizer'in gözü alıyor ve almak isteyene yaparım diyor. Benden söylemesi... Dileyen isteyen begenen bana ulasabilir

Birkac fotosu daha mevcut onlarada bir göz atın bence...










CANTA FİYATI 250.000tl






4 yorum:

  1. Maşallah size çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık Şahizer ablanın...çok güzel görünüyor...
    Hocam...Kırılan tellerin canı yanıyor mudur ? 😜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz size bunu tel ile anlattık kırma ile anlattık canta ile anlattıkkkk

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.