. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: OBJEKTİFİMDEN...SİSLER ARASINDA

17 Şubat 2019 Pazar

OBJEKTİFİMDEN...SİSLER ARASINDA

Yasadıgım sehirde oturdugum sitede dairem 10.katta sehre hakim bir tepe üzerindeyiz. Yani cevremi kot farkıda eklenince oldukca kusbakısı görüyorum. Daha öncede cektigim cok resmi paylasmıstım sizlerle bunuda paylasacaktım cekmis unutmusum ama neyseki saklamısım. Cünki cok hosuma gitmisti o sabah gördügüm yada göremedigim manzara

Tüm sehir sisler altında kalmıs. Bir ben ortalıktayım birde aralardan görülen birkac bina

Aslında korkunc yaa bu sis olayı hele geceleri bastırdıgında dünyada yapayalnız kalmısım izlenimine kapılıyorum




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.