. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BASİT TARZDA TAKI TASARIM CALISMASI

17 Şubat 2019 Pazar

BASİT TARZDA TAKI TASARIM CALISMASI


Elimde olanları degerlendirip hepsini bitirmeye kararlıyım. Bu ara hem örgü canta hem örgü paspas birde örgü fular calısmam var elimde. Uzun süredirde kalan bocukları degerledirme yapıyorum ve hala bitmediler maalesef. Bu arada birde dikis isinede el attım bir pijama altından kendime şort ve askılı atlet takım yaptım. Son rotuslar kaldı. Biter bitmez paylasımda olacak






7 yorum:

  1. Gayet şık :) Emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. ziyarete geldim emekli İyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı bilgi ile dolu olan blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Tesekkür ederim Sibelcim hemen sendeyim :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Muhteşem arkadaşım tebrikler

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.