. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: PARCALANAN KELEBEKLİ HALHAL BAKIN SİMDİ NASIL KULLANIMDA

7 Ocak 2019 Pazartesi

PARCALANAN KELEBEKLİ HALHAL BAKIN SİMDİ NASIL KULLANIMDA



Yıllar önce aldıgım cok begendigim icin asırı hassasiyetle ve nadiren kullandıgım kelebekli halhalım koptu. Tamiri mümkün degildi zira silikon ile yapılmıstı baglantılar

Benim gibi br cöpcü nasıl atsın güzelim halhalı sakladım tabii
Sonunda takı yapma, eskileri onarma, yenileri üretme takı günlerimde elden gecirdim kelebeklerimi; bir cift küpe, bir yüzük ve kolye cıkarttım bir halhaldan bir kac kelebek daha olsaymıs halhalda bileklik bile cıkarırdım ama neysee :)






Kolye yapabilmek icin bir kelebegin arkasına halka takabilecegim minik bir parca yapıstırdım




1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.