. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: KREP SALATASI

21 Şubat 2016 Pazar

KREP SALATASI

MK en Sevdiğim salata kocam!
KREPMİ OMLETMİ SİZ KARAR VERİN

Ben Ruslardan ögrendim bu tarifi sizlerle paylasmadan edemedim
Krep ile yapılan harika bir salata. Bende Krep yazdım ama bizde yani benim yöremde bizler Çizleme deriz cok yerde Akıtma diye bilinir. Bu tarifde bizim cizlemeden farkı sade yumurta ile yapılması o yüzden incecik omletmi desem bilemedim fakat denedim enfes oluyor tavsiye ederim mutlaka deneyin

MK en Sevdiğim salata kocam!


MK en Sevdiğim salata kocam!


MK en Sevdiğim salata kocam!


MK en Sevdiğim salata kocam!

MK en Sevdiğim salata kocam!

MK en Sevdiğim salata kocam!


MK en Sevdiğim salata kocam!


MK en Sevdiğim salata kocam!

MK en Sevdiğim salata kocam!


MK en Sevdiğim salata kocam!
(Sarımsak)
MK en Sevdiğim salata kocam!

MK en Sevdiğim salata kocam!

MK en Sevdiğim salata kocam!


Tüm ürünleri karıştırın (mayonez yok!)
Evet, işte bu, kocamın en sevdiği salatası zaten yanında duran bir çatal ile hazır   
Bu salatayı çok seviyorum!!!  
Afiyet olsun!!! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.