. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DIY & METAL OBJELERİ BOYAMA

12 Şubat 2015 Perşembe

DIY & METAL OBJELERİ BOYAMA




Post adına Metal deyip hasır sepet boya isini atmısım baktım, o yüzden ikisinide buraya ekledim. Gördügünüz üzere gecen haftaki programımdaki boya islerimi bitirdim. Dolaplarım yeni hali ile kilerde yerlerini aldılar. Elimde boya varken daha cok seyde boyadım ve tabikii sizlerle paylasacagım
Öncelikle hasır sepetten başlayım bari; cok önceleri soba boyası ile boyamıstım fakat gecenlerde oglumla cok fazla tükettigimiz poset caylarımızı koyacak uygun birsey aranırken bu sepet gecti elime, beyaza boyadım ve bunu boyamada hem su bazlı silikon boya hemde sprey boya kullandım. Sprey boya resmen vernik görevi görüyor ve sanki boyayı sabitliyor. Metallere gelince bildiginiz gri metallerdi sepet ve fincan askılıgı ikisinide sprey boya ile beyaza boyadım.









2 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.