. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DIY: Vernikli Ahsap Dolapların Yenilenmesi

12 Şubat 2015 Perşembe

DIY: Vernikli Ahsap Dolapların Yenilenmesi









Eski yatak odası takımının çok parçasını bir dernege vermistim, birilerinin isine yarasın diye, fakat bu iki komodin oglumun odasında kitaplık görevi yapıyordu. Oglum odasına yeni bir kitaplık alınınca benim komodinler bana kaldı
Elimde duvar boyası vardı ama ne markasını bilirim nede ne kadar oldugunu, zira boyacılar sagolsunlar bir yogurt kutusuna doldurup bana vermislerdi
Daha önceki boya islerimden biliyorumki soracaksınız
zımpara v.s gerekmedimi
İnanın gerekmiyor 
Sadece iki kat sürdüm boyayı
iç cephe boyası oldugunu biliyorum sadece birde mat oldugunu, muhtemelen silikon bazlı bir boya
ama cinsi ne olursa olsun ben biliyorumki; hatırlarsanız fiskoslarıda boyamıstım ve onlarda cilalı yada vernikli yüzeylere sahiplerdi, dedigim gibi tek katla düzgün olmuyor ilk kat kurudugunda ikinci kat ile pürüzsüz oluyor
Boya islemi bittiginde ise minik süslemeler yaptım kapaklarına
Simdi kilerde kullanıyorum dolaplarımı, birisi süpürgeme, digeri ise oglumun spor ayakkabılarına dolap oldu








Belki Bunlarada BirGöz Atarsınız;


Masa Tabure Fiskos Yenileme










6 yorum:

  1. Ne kadar hamaratsınız kiler dolabınızı bile zevklendirmişsiniz ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canım ama hamaratlık degil cok büyük bir keyif alıyorum birseyleri yenilerken veya elişlerimle ugrasırken :)

      Sil
  2. Başkasıııı...Süper olmuşşş... Sırada bizim eski, Kızımın yeni dolabının kapakları var....

    YanıtlaSil
  3. Hazır genç odası zımparasız sprey boya yada silikon bazlı boyayla boyanır mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sprey boya cok masraflı olur büyük mobilyalarda ve tüm parcaları yatay konumda kullanmalısınız boyarken akmaması gerek boyanın ama yaglıboya veya silikon bazlı boya tercih ederseniz harika olur yalnız iki kat boya sürmeniz gerekir

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.