. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DIY MİNİK FENERİMİ YENİLEDİM

11 Ocak 2015 Pazar

DIY MİNİK FENERİMİ YENİLEDİM






Nalan'ımın hediyesiydi minik fenerim
koyu kahverengiydi
uzun süredir bende herseyi beyaza dönüstürme hastalıgı var 
özellikle dekorla ilgili objeler beyaz olmalı
bu yüzden piyasada beyaz sprey bırakmadım
ve artık cok zor buluyorum
baska boya malzemelerine gecmek gerekecek yakında
bu arada beyaza boyadıktan sonrada dogalgaz borularından artan süslemelerdende yapıstırdım sagına soluna ahhh bu arada zinciri ise diger kardesim Nesrin'in ben artık kullanmıyorum diye bana verdigi bir kolyeydi
onuda tamamen söküp zincire cevirip tabikii beyaza boyadım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.