. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DIY & ÇAKMA FERFORJE ÇİÇEKLİK

11 Ocak 2015 Pazar

DIY & ÇAKMA FERFORJE ÇİÇEKLİK





Ablamı son ziyaretimde " al bisiler yaparsın sen bundan nasıl olsa" diye bana verdigi baharatlık metalini tabikide sprey boya ile beyaza boyadım
benim eski tuz biber ve pul biber degirmelerinin kapaklarını uzun ugraslar sonucu cıkarıp attım
canım arkadasım Nezoşumun verdigi tül keselere siseleri yerlestirdim
yine eski kıyıda kösede degerlendirilmeyi bekleyen minik güller ilede tanzim yaptım
çakma ferforje cicekligim nasıl olmuş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.