. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM...

9 Ekim 2014 Perşembe

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM...

09.10.1964

BUGÜN DOGDUGUM GÜN

TAM OLARAK 50 YASINA BASTIGIM GÜN

İYİKİ VARIM, ANAM İYİKİ GETİRMİS BENİ DÜNYAYA

GERİYE DÖNÜP BAKTIGIMDA SİMDİYE DEK HERSEY COK GÜZELDİ 50 YILIMDA

ALLAHIM BUNDAN SONRASINA NE KADAR BAHŞETMİSSE DİLERİM GEÇMİŞTEKİ GÜZEL GÜNLERİMİ ARATMAZ HERGÜNÜM DAHA GÜZEL MUTLU VE SAGLIKLI OLUR

BENİMLE HER ORTAMIMDA BİRLİKTE OLANLAR

GEREK AİLEM, GEREK ARKADASLAR VE DOSTLAR

GEREKSE SANAL DÜNYAM

BLOG DOSTLARIM

HERBİRİNİZE SONSUZ TESEKKÜRLER

İYİKİ VARSINIZ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.