. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ÜTÜ İÇİN YAŞAM ALANI

24 Şubat 2014 Pazartesi

ÜTÜ İÇİN YAŞAM ALANI

 Evin icinde ütüme biryer bulamadım bir türlü, camasır dolabı icinde yer var fakat boyum kısa, koydugum kısımdan ütüyü almak istedigim her seferinde kolumu acıtıyorum, hatta bir seferinde kol altında iyi bir morluk sahibi bile oldum. İste o zaman akıl edebildim dolabın icine bir minik raf yapmayı. Bana gereken sadece raf tutucu ayaklardı, evde bir kenarda duran eski dolap ici cam raf hemen oraya terfi etti ve artık gördügünüz üzere ütü kendine ait bir yerde ve bende canımı yakmadan ulasıp alabiliyorum. Bu arada iki kutu daha süsledim dolap ici daha derli toplu durabilsin diye, ütü rafımı resimlendirirken onlarıda araya katmıs oldum :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.