. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: KIRIK KALBİN GERİ DÖNÜŞÜMÜ

24 Şubat 2014 Pazartesi

KIRIK KALBİN GERİ DÖNÜŞÜMÜ

Yine aynı hatayı yaptım ve bu kenarı kırık, oglumun cips tabagını o halde resimlendirmeyi akıl edemedim 
Ama üst kenarında büyük bir parcası kopmustu
Uzun bir süre önce ablam kırılan tokasının tasını bana verirken, "atmaya kıyamadım sen nasıl olsa bununlada birsey süslersin" demisti
Evet canım ablam bak senin tokanın o güzel renkli tası cok ise yaradı ve kırık kısımı tam anlamı ile kapattı
Sonrasında sadece beyaz sprey sıkıp üzerine simler serpistirdim
Yani yine atmaya kıyamadıgım bir parca güzel bir sekilde degerlenmis oldu sayende





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.