. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Bizi Rahatsız Eden Yakalara Elveda Diyoruz...

20 Aralık 2013 Cuma

Bizi Rahatsız Eden Yakalara Elveda Diyoruz...




Ciddi anlamda dik yakalı kazak, bluz v.b giyemez oldum ve uzun süredir beni sıkanları daraltanları hemen elime makası alıp kesiveriyorum 
Yakasını kestikten sonra biraz daha degistirmek istedi canım,böyle kese biçe yakında dikis dikmeyi ögrenecegim sanırım
Kenarlara simdilik tığ ile kapama yaptım henüz bitirip, bitirmedigime karar veremedim
Fikirlerinize ve önerilerinize acıyorum;
Ne dersiniz şu ana kadarki getirdigim son haline bir atın ve bana akıl verin lütfen; ön kısım ve yaka icin farklı önerileriniz olabilirmi?





















 


Yakayı cıkardıktan sonra ön ortayı basendeki korsaj kısmına kadar kestim ince bir sıra tıg ile cerceveledim
bundan sonra ne yapmalıyım bilemedim dogrusu...



1 yorum:

  1. boş durmamışız yine bugün....ellerine emeğine sağlık aşkısııı

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.