. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BOYA ZAMANI -4- HASIR SEPET YENİLEME

13 Ekim 2013 Pazar

BOYA ZAMANI -4- HASIR SEPET YENİLEME


 Hepimizin evinde kayısı, hurma v.s gibi sepetler mutlaka vardır, bende atmamısım bir dikdörtgen sepeti, biraz slikon bir parca dantel ile yeniledim ve onu pecetelik yaptım



 ve iste bu yeni sabunluk sepetim öncesinde hurma sepetiydi :) kullanmadıgım fularımla yenilendi





Bu sepetin icindede cicek tanzimi vardı hepsini söktüm sepeti boyadım annemin bana ördügü minik güllerle donattım, bu sepetin yeni görevi sac tokalarına ev sahipligi yapmak
icinden söktügüm güllerse yeni yerlerine, yeni bir tanzimle yerlestiler bile
onlarıda yakında paylasacagım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.