. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BOYA ZAMANI -3- ORTA SEHPA YENİLEME

13 Ekim 2013 Pazar

BOYA ZAMANI -3- ORTA SEHPA YENİLEME








ilk halini resimlendirmeyi yine unutmusum :)
fakat sehpa tamamen siyahtı ve enteresan olanı ablamındı, anneme vermisti, her ikiside üvey evlat muamelesi yapmıs istememislerdi ben buldugumda annemin bahcesinde bir kenarda perisan haldeydi, önce sprey boya sıktım ama begenmedim sonra su bazlı boya ile tekrar boyadım, ara ara bazı kısımlarına altın rengi sprey boyada kullandım, son olarakda taslar ile tamamen yeniledim simdi salonumda orta sehpası olarak yerini aldı, nasıl olmus? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.