. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: AVİZE YENİLEME

7 Ağustos 2013 Çarşamba

AVİZE YENİLEME










Malum evsahibiy im artık cok güzel bir mutluluk dileyen isteyen herkesi yaradanım evsahibi yapsın yıllarca kiralık evlerde yasadıgımdan hic avize almamıstım ilk kez avize almaya karar verdim ama maalesef devletimin emekli memuyurum ev alıyoruz diye biraz sıkıntılarada düsmüsüz avize fiatları malum...carsı pazar magaza dükkan ve hatta net üzerinden bakındım koridor ve mutfak icin cift almam lazım yani dört avize birden alacagım eee buda bütcede kocaman bir delik demek tam vazgecmisken tekzende güzel bir indirim basladı ve daha önce begendigim tarza yakın avizelerin düz sade en yalın halde olanları mevcut birinin fiyatına inanın dört tane birden aldım sonrası malum yine sim calısmaları koridor icin olanların üzerine sekillendirme ve boncuklandırma mutfaga ise sadece cok mat oldugundan dolayı simli oje ile boyama calısması ve iste sonuc ilk dört avizem evimde yerlerini aldılar


i














2 yorum:

  1. Oje silindikce kabarıp cikmazmi acaba elinize sağlık çok güzel olmuş.bende avizenin demirini oje ile boyadan olurmu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çıkmıyor yıllardır kullanıyorum. Biblo yenileme yapıyorum mesela rengini solanlarda. Aradıgım renk takı yoksa ojelerim girer devreye.

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.