. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: OTO SPREY BOYA VE AYNALI STİCKLER

9 Mayıs 2013 Perşembe

OTO SPREY BOYA VE AYNALI STİCKLER











LİSE YILLARINDA TANISTIGIM OTO SPREY BOYALARINI SEVEREK KULLANIYORUM

HATTA BİR KEZ TV DOLABIMI BOYAMISTIM

RENGİNİ BEGENMEDİGİM YADA SARARIP SOLAN, YENİLENMEK İSTEYEN HERSEYDE KULLANABİLİRSİNİZ SADECE ACIK HAVADA MESELA BALKON, BAHCE GİBİ ORTAMLARDA KULLANMAYA DİKKAT ETMELİSİNİZ, HEM ZEHİRLENMEMEK, RAHATSIZ OLMAMAK HEMDE EVİNİZDEN 2-3 GÜNDE GİTMEYECEK KOKULARDAN UZAK OLMAK İCİN :)

PEMBE CİCEK, KAHVERENGİ SANDIKTAN GRİYE DÖNÜSÜM EVİME UYUMLU OLMASI İCİNDİ

AYNALI STİCKERLAR SON ZAMANLARDA YENİ GÖZDELERİM

ELİMDEN GELSE HER DUVARA YAPISTIRACAGIM

ŞİMDİLİK SADECE KİLER KAPI ÜZERİNE UYGULADIM AMA NETTE GÖRÜYORUMKİ MUHTESEM OLANLARI MEVCUT

    

3 yorum:

  1. çok şık olmuş:) bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. manyak güzel olmuş bayıldımmm ellerine emeğine sağlıkkk

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık bütün yaptığın çalışmalar gibi bu da çok güzel olmuş. seninle gurur duyuyorum..











    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.