. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: KINAMA!!!

15 Mayıs 2013 Çarşamba

KINAMA!!!

CALISMALARIMI TAKİP EDEN SİZ SEVGİLİ ARKADASLARIM...

ESKİ KOT PANTALONUMDAN YAPTIGIM CEKETİMİ HATIRLARSINIZ

BİRAZ ÖNCE GOOGLE GÖRSELLER İLE ÖRGÜ AYAKKABILAR ARARKEN FİKRİ VE EMEGİ TAMAMİYLE BANA AİT OLAN CALISMAMI GÖRDÜM ŞOK OLDUM, ŞOK OLMAMIN SEBEBİ İSE HİCBİR BİLGİ VERİLMEDEN PAYLASILMIS OLMASI , ÜSTELİK İZİNSİZ KULLANILAN BLOGUN ADMİNİNE ULASMAYA CALISTIMSADA BASARILI OLAMADIM VE YORUMDA BIRAKILAMIYOR, YORUM BIRAK KISMI DEVRE DISI BIRAKILMIS BU DAHADA RAHATSIZ ETTİ BENİ, NORMALDE BANA SEREF VERİR CALISMALARIMIN PAYLASIMI BEGENİLMESİ AMA RESMEN İZİNSİZ CALINMIS VE PAYLASILMIS...

BU EMEK HIRSIZLIGIDIR, SAYGISIZLIKTIR!!!


http://www.gebeanne.com/abiye-orgu-ceket-modelleri.html/kahverengi-orgu-ceket-modeli-ornegi#respond

SİDDETLE KINIYORUM
BASKA NE YAPABİLİRİM BİLMİYORUM






8 yorum:

  1. Bu durum hiç başıma gelmedi ama, sizlerin başına geldiğinde de en az sizin kadar sinirleniyorum, hani deliriyorum desem yeridir. Google'a şikayet edin, bu duruma hassas davrandıklarını duyuyorum.
    Daha önce atlamışım, bu vesile ceketinizi çok beğendiğimi de belirteyim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Kotu dusunmek istemiyorum ama, bende mesela bir battaniye begenip yapmistim ve blogumda yayinladim, ama hangi blogda gordugumu hatirlamadigimi da yazdim. Belki buda boyle birseydir. Yok eger degilse, bende siddetle kiniyorum. Ne olur yani su kisi yapmis cok guzel olmus bende paylastim desen degilmi???

    YanıtlaSil
  3. Aşkım ben gelesiye hallederim bu konuyu...resimlerine ismini yazar yenileriz hepsini..bir daha kimse çalamaz..kınadım bende onları..emeğe saygı lütfenn

    YanıtlaSil
  4. canım kardeşim.sinirlenmekte çok haklısın.bende dediğin linke tıkladım.yorum yazmaya çalıştım ama kapalu yoruma.
    Nalan'ın dediği gibi resimlerini etiketlersen sorun en azından ortadan kalkar .

    YanıtlaSil
  5. nasıl kızdım inanın, emeğe saygısızlıktır bu, başıma gelmedi ama gelmeyeceği anlamına da gelmiyor. bugün size yarın bize :( inşallah bir çözümünü bulabilirsiniz.
    sizi sonuna kadar destekliyorum.

    sevgiler

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. bu arada ben böyle şeyler duyduğum için ilk postumdan beri her resmime blog ismimi yazarım, bence siz de böyle yaparsanız en azından bundan sonrası için önlem almış olursunuz.

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Emek hırsızlarına bende çok kızıyorum benimde hep başımda...çok beğendim bu ceketi ellerinize sağlık nasıl bir ip kullandınız markasını öğrenebilirmiyim harkulade olmuş,güle güle kullanın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Tülin :) ince siyah merserize iplik kullandım

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.