. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ÇİZMEDEN ÇANTAYA DÖNÜŞÜM

20 Kasım 2010 Cumartesi

ÇİZMEDEN ÇANTAYA DÖNÜŞÜM



Birçoğumuzun benimki gibi takıntıları vardır sanırım çanta ve ayakkabım uyumlu olmalı mutlaka; bordo renkli bu rugan çizmeme uyumlu bir çanta bulamadım uzun süre... 
Aklıma geldi sonra neden olmasın dedim siyah rugan çantamı üstlerden söktüm çizmemide  kısalttırdım çizmeyi bot havasına dönüştürdüm


SİYAH SADE RUGAN ÇANTA









BORDO RUGAN İLE KAPLADIĞIM HALKALAR
***
ÇANTANIN SON HALİ



1 yorum:

  1. Harika olmuş çok beğendim, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.