. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: SARKAN GÖZ KAPAKLARI İCİN

8 Haziran 2017 Perşembe

SARKAN GÖZ KAPAKLARI İCİN




Öncelikle doğal göz maskesini verelim.

Bunun için bir yumurtanın sadece beyazı gerekli yumurtanın beyazını bir kaba koyun ve bir gazlı bez yada pamuk yardımı ile göz kapaklarınıza uygulayın ve bu şekilde kurumasını bekleyin.Yumurta akı sürdüğünüz  de gözleriniz kapalı durumda olsun ve kuruduktan sonra yıkayın.Bir kaç düzenli yaptığınızda hemen sonuçları göreceksiniz bu uygulamayı dilediğiniz kadar yapabilirsiniz.Gelelim ikinci yola bu da yapacağınız göz egzersizidir.Aşağıda ki videoda ki egzersizleri düzenli yapın






Ben deneyecegim sahsen sag göz kapagım nedenseee cokk  sarktı


Bayanlar-kahvesi.com




1 yorum:

  1. Benim de göz kapaklar fena, özellikle sol. Sürekli kaşım kalkık geziyorum.
    Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.