. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DANTEL AVIZE CALISMALARIM

8 Ocak 2017 Pazar

DANTEL AVIZE CALISMALARIM









Ablamdan biraz cebren ve hile aldıgım iki büyük dantel örtü vardı uzun süredir bu sekilde kullanmak icin zaman yaratamadıgım

Ablam güzel dantel örenlerden dogrusu, bende bu yetenek sıfır sen tekrar ör nolurrr kendine diyerek birine el koydumdu digerini kendisi bana kıyamayıp vermisti

Birini yatak odasında degerlendirdim tabii önce kolaladım o yüzden montelemekte cok zorlandım









Digerini banyoya taktım bunu montelemek daha kolay oldu cünki direkt tavana uyarladım baktım istedigim gibi durmuyor icine tencere kapagı cemberi yapıstırdım. O nee derseniz bir tenceremin cam kapagı düsüp krıldıgında iskeleti olan metal cemberi atmamıstım (cöpcüyüm yani) ise yaradı

9 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık. Güle güle kullan. ;)

    YanıtlaSil
  2. Yaratıcı olmuş :) Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok farklı. İlk kez gördüm. Emeğinize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, keşiflerden geldim :)
    Böyle kendin yap projeli bloglara bayılıyorum. Elinize sağlık. Güzel ve yaratıcı olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Burhan altintopun evi gibi olmus:)))))

    YanıtlaSil
  6. Burhan altintopun evi gibi olmus:)))))

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.