"SAYFA" KATEGORİSİ ALTINDA; DIY, GERİ DÖNÜSÜM, ESKİ YENİLEME, ÖRGÜ,TAKI, BOYA İSLERİ VE OBJEKTİFİMDEN BÖLÜMLERİNDEKİ PAYLASIMLARIM TAMAMEN BANA AİT OLUP,KENDİ CALISMALARIMDIR...

.

.
.

25 Şubat 2015 Çarşamba

HARİKA BİR ÖRGÜ ÖRNEĞİ

Facebook'da gördüğüm bu örnege bayıldım arkadaslar ama örnegin adı nedir bilmiyorum, tek kesfedebildigim şiş ile örüldüğü, gerci Faceboookda paylasanlar tığ ile örüp resimlendirip açıklama eklemisler ama bir yorumdada gördümki hayır tığ işi değil şiş ile örülmüş diye itiraz var :)  fakat tığ ile örende gayet güzel benzetmiş aslına; bu yetenegede hayran kaldım dogrusu...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HOSGELDİNİZ :)

Yorumlarınız benim için çok önemlidir. Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.