. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: YENİDEN SİZLERLEYİM...

4 Ocak 2013 Cuma

YENİDEN SİZLERLEYİM...



BİR AYDAN DAHA UZUN SÜREDİR BLOGUMLA İLGİLENEMEDİM SEBEBİNE GELİNCE: ALLAHIM SONUNDA NASİP ETTİ VE BENDE EVSAHİBİ OLABİLDİM TOPARLAN TAŞIN YERLES DERKEN BU AYRILIK DEDİGİM GİBİ 1 AYDAN UZUN SÜRDÜ AMA TABİ BOS DURMADIM KENDİ EVİM İCİN DEKORATİF CALISMALAR YAPTIM VE TABİ YAPACAGIM COKDA KEYİFLİ VE MUTLUYUM DİLEYEN İSTEYEN HERKESİ ALLAHIM EVSAHİBİ YAPSIN COK GÜZEL BİR MUTLULUK BUNDAN SONRA PAYLASIMLARIM CALISMALARIM EVİMDE KENDİME YAPTIGIM ATÖLYEMDEN OLACAK LÜTFEN SİZLERDE YORUMLARINIZI VE ELESTİRİLERİNİZİ BENDEN ESİRGEMEYİN SİMDİDEN TESEKKÜRLER...

 

 YİNE ESKİ PÜSKÜ BİR SAATİMİ YENİLEMEKLE BAŞLADIM İŞLERİME  
 GÖRDÜGÜNÜZ GİBİ ÜZERİNDE BİR FİRMANINDA REKLAMI MEVCUTTU ÖNCE ONU KAPATMAK İCİN CİCEK RESİMLERİNİ KULLANDIM SİMLİ OJELERİMLE RAKAMLARI BELİRGİNLESTİRDİM HEPSİNİ MİNİK KALPLER
İCİNE ALDIM 




 


EN SON DIŞ KENARLARINI HER YIL TATİLE GİTTİKÇE TOPLADIGIM DENİZ KABUKLARI İLE DIŞ KENARLARINI KAPLADIM
 YANDA KALAN DIS KENARI İSE ESKİ TÜL PERDEMİ BURGU YAPIP DOLADIM VE SALONUMA TAKTIM


4 yorum:

  1. Sağlıkla mutlulukla yaşayın yeni evinizde. Saat de, kapı süsü de çok hoş olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.Ortadaki resmi dekupaj yaparak mı? Yoksa sadece yapıştırarak mı kullandınız?
    Bu arada tekrar söyleyeyim, birileri ev aldığında kendim almış kadar seviniyorum.Allah size de sağlıkla, iyi günlerde oturmayı nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Hem başarılı hem yaratıcı ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir çalışma olmuş...Elleriniz dert görmesin..bende istiyommm

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.