. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ŞAŞI BAK ŞAŞIR

15 Mayıs 2024 Çarşamba

ŞAŞI BAK ŞAŞIR


Çocukluk yıllarında keşfettiğimden bu yana hep ilgimi çekmiştir. Şaşı bakıp şaşırmak

Eskiden gazetelerin haftasonu eğlence eklerinde çokca verirlerdi. Kesip biriktirirdim. Bazılarını kaybetmişim ama hala sakladıklarım mevcut. Birkaç gün önce X'te karşıma çıktı bir tanesi, tabii eski hastalığım nüksetti yine. Nette çok güzelleri mevcut. Üstelik çağımız gereği hareketli olanlarda var. Bu çağda VR filan bizde olmadığından ben hala ..... aahhhh neyseee


 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.