. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Örgü Bluz Örme Çabalarım

28 Kasım 2023 Salı

Örgü Bluz Örme Çabalarım

(Benim Örnek)


Yaradan ömür verirde, önümüzdeki yazı görebilirsem diye şimdiden hazırlanmaya başladım. Şakası bir yana bu ara örgü örme hevesim geri geldi. Motif örmeyi beceremem ben, daha doğrusu çoklu motifli bir şeyler yaparsam motifler en büyükten en küçüğe sıraya girerler. Sanırım sıkıldıkça daha sıkı örüyorum, motifler küçülüyor. O yüzden tığ ile motifli işler yapmıyordum. Bu ara böyle dantelli bir seyler öresim var. Pinterest arastırmalarım ise bana daha çok heves verdi. Bu bitince sıradaki bile belli.

(Örnek Motif)







 








Bu son resimdeki elimdeki bitince öreceğim sıradaki örnek

2 yorum:

  1. Modeller güzelmiş. bende bir yelek niyetlendim, tüm motifleri bitti bakalım ne zaman birleşecek, bekliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa motifler hazır birlesme bekliyor bu arada tıg örgü bir bluza basladım :D

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.