. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Çelik Çaydanlık Boyama Deneyimim - 1 -

15 Nisan 2022 Cuma

Çelik Çaydanlık Boyama Deneyimim - 1 -

 

Bu haftalarda ya bahar kendini hissettirdiğinden yada ramazan nedeniyle acaipp çalışkan bişi oldum. Yapmak ve denemek istediğim işlere bulaşmaya başladım. Bir süre önce minik iki kişilik çelik çaydanlığın sapı hafiften yanmıstı, üstelik bordomsu kırmızıydı. Bana ters renk. Malum herşey ateş pahası. Çaydanlığın saplarını boyasammı derken tamamen boyasam beyaz olsa porselen gibi moduna girdim. Hangi boya tutarki, ateşe dayanırki!!! olurmu? derken bir başka çalışmayı gördüm aman allahım olmazmı oluyor hemde çok güzeeel oluyor. Hemen noksanlarımı tamamladım. Vernik yoktu elimde sadece birde fırçalarımı çoğalttım. Sonra iki kat boya attım. İlki tamamen kurusun diye ertesi güne ikinci katı attım. O da kuruyunca dekupaj girdi devreye. Bir bekleme süreci daha. En son vernik attım tek kat yeterli geldi. Acemilik çıktı bu denemede. Bir çaydanlığım daha var sırasını bekleyen. Akrilik boya, peçete tutkalı ve su bazlı vernik malzemelerim. Bugün su doldurup alt üst ayrı ayrı kaynatma operasyonuna tabii tuttum. Sonrasında ağız kenarlarında minik kalan boyaları sert singer su deterjan ile temizledim. Sanırım ısı sayesinde boya iyice sabitleniyor. Ben çok beğendim bu sonucu. Denemek isteyen olursa yardımcı olurum kafasına takılanlara. Sevgilerimle...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.