. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Kahve Kutularını Değerlendirme

22 Kasım 2021 Pazartesi

Kahve Kutularını Değerlendirme



 


Gördükçe bu tarz çalışmaları denemeyi istiyordum. İki kahve kutusu bittiğinde denemeye karar verdim. Basit bir çalışma ama çok keyif aldım. Kutuları bu yaz sonu evi boyarken hasar gören tablomun kanvası ile kapladım.



Beyaz kanvas üzerine siyah dantel yapıstırdım



Alt ve üst kısımları açık bıraktım. Üst için siyah merserize örgü ipi ile sadece zincir çekerek hazırladığım ip ile kapattım

Alt kısımda ise kareli kurdela kullandım

Ayak görevlerini takı yapmak için aldığım ama değerlendirmeye hiç fırsat bulamadığım objeleri kullandım









İçlerini deniz kabukları ile doldurdum. İkisine de mum dekor etmistim fakat daha ikinci günde evin ve balkonun sıcaklıgına dayanamayıp yay gibi kıvrılmışlar. Kalın dolgun kocaman mumlar bulmak gerek simdilik aranıyorum

Bir yapmak istediğim daha cokkk basitde olsa tarafımdan gerçekleştirildi içim rahat.

Sevgilerimle....


Dip Not: (KN) 21.KASIM.2021 
                Yine Aylardan Kasım
                 Mesu(t)dummm



2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş elinize sağlık, bu dantellerden ben de de var:) Zaman buldukça böyle şeyler yapmayı seviyorum ben de;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cokk seviyorum o yüzden yapıyorum 👍😁

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.