. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Porselen Kadın Statüsünden (Biblo) İleri Dönüşüm Olurmu?

15 Mayıs 2021 Cumartesi

Porselen Kadın Statüsünden (Biblo) İleri Dönüşüm Olurmu?

 







Azize'm iyi ödemeler yapar alır, bir süre sonra bıkar "bak şuna bi, sen değerlendirmezsen ben atacağım" der. Bende alır üzerinde elimden geldigince yapılması gerekli olanı varsa yaparım. Bu gizemli kadının da bana garip gelen çiçeğiydi. Ne yapsam da gözüme hiç de simetrik gelmeyen o çiçeği oradan çıkartsam diye uzunca süre bakındım. Su ile ıslatarak keskin bir bıçak ile keserek ayırdım ikisini birbirinden. Kolay olmasının sebebi yapıştırıcı kullanmaları, eğer direkt porselen çıkışı olsaydı başka bir yol aranacaktım. Çıkartmayı başardığım çiçeği ne yaptığımı, nasıl değerlendirdiğimi yani son halini görmek istermisiniz?













Çiçek şapkalı gizemli kadın şamdanım 😀





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.