. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Eski Tekerlerin Muhteşem Yeni Hayatları

16 Mayıs 2021 Pazar

Eski Tekerlerin Muhteşem Yeni Hayatları

 

Yine eski lastik deneyimleri ile ilgili post hazırladım. Kesinlikle cok beğeniyorum bu dönüşüm çalışmalarını. İster ileri ister geri dönüşüm çalışması olsun ortaya gerçekten güzel çalışmalar çıkıyor. Halat veya jüt kullanılanlar ilgi alanımdaydı ama bu son gördüklerimde renkli olmaları dikkatimi çekti. Birgün benimde bahçeli evim olursa insallaaahh bir kuyu yapacagım eski lastikler ile birde bir koltuk takımı.



Jüt her zaman favorim ve gözdem...


Ayna ile su etkisi ve su üzerindeki Nilüfer'ler


Yarısından ayna çerçevesi, diğer yarı nerde acaba 


Sarı civciv nasıl amaaa


Led olayı muhteşem olmamışmı bayıldımmm


Bu bence aynalı teker




Kaynak:INSTGRAM


2 yorum:

  1. Hele mavinin tonu nasıl güzel gitmiş, Ege denizine bakan bir eve yakışır, üstüne cam bile değil direkt içine fuşya rengi sardunyalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaah Ege caanım Ege yeminle kalbim hep Ege'de kaldı...

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.