. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Açıklamalı Makrome Çanta

4 Nisan 2021 Pazar

Açıklamalı Makrome Çanta

 








Hedefim üstteki paylasım çanta, onu yapacagım. Ama asıl amacım son resim. Ne yazıkki onunla ilgili acıklamalar bulamadım. Genelde basit ama dış çerçeve yani kenarlar nasıl yapılır, yapmalı ona kafa yoruyorum. Fikri olan???


Metre ile rafya iplikler satılır. Bu onlardan yapılmıs. İsterçanta yapın ister çiçek tanzimleri. Ben burda bulunsun fikir olsun diye ekledim :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.