. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Metabolizmanızı Anında Hızlandırmak İçin Bu 3 Bileşenli Kahveyi Yapın

28 Mart 2021 Pazar

Metabolizmanızı Anında Hızlandırmak İçin Bu 3 Bileşenli Kahveyi Yapın

 




Birkac sene önce kahve tarcın süt üçlemesiyle ciddi yag yakma islemini basarmıstım. Pandemi sürecinde hareket alanım azaldı, dısarı cıkmaya korkuyorum evde spor yapamıyorum. Aklıma geldi ben bu üçlü ile iyi yag yakmıstım diye. Sanki burda blogumda da post hazırlamıstım. Ama kendi blogumda kendi hazırladıgım o postu bulamadım. Belki yanlıs hatırlıyorumdur diye bu yeni buldugum yag yakma kahvemi sizlerle paylasmaktan keyif duyuyorum. Sevgilerimle...


01 /6  Metabolizmanızı hızlandırmak için bu 3 büyülü malzemeyi deneyin

Metabolizmanızı hızlandırmanın kolay bir yolunu mu arıyorsunuz? Bu sihirli malzemeleri özellikle günün başında bir fincan sıcak kahveye eklemek cevap olacaktır. Tarçın, hindistancevizi yağı ve bal, en sevdiğiniz sabah demini bir metabolizma güçlendiricisine ve güçlü bir yağ yakıcıya dönüştürecektir. Bunu nasıl yapacağınız aşağıda açıklanmıştır:

(Resim: Pixabay)





02 /6Tarçın

Kahvenizi kalori yüklemeden tatlandırmanın en iyi yolu tarçın kullanmaktır. Kahvenize bir tutam tarçın eklemek sadece lezzeti artırmakla kalmaz, aynı zamanda şekerin enerjiye dönüşmesini desteklediği için vücudunuzun daha hızlı yağ yakmasına yardımcı olur. Tarçın, iştahınızı bastırmak ve metabolizmanızı hızlandırmak için çalışır. Tarçın, vücuttaki iltihaplanma ile savaşan ve serbest radikallerin neden olduğu hasarı nötralize eden bir anti-enflamatuar maddedir.

(Resim: Pixabay)

03 /6Bal

Bal sadece lezzetli bir gıda değildir, aynı zamanda sağlığınız için son derece yararlı olan antioksidanlar, 26 amino asit ve bir dizi değerli vitamin ve minerallerle yüklüdür. Yağ yakıcı özellikleriyle biliniyor ve beslenme uzmanları bunun üzerine fışkırıyor. Vücutta depolanan yağın sindirilmesine yardımcı olur ve bu da kilo kaybına yardımcı olur. Ayrıca anti bakteriyel ve mantar önleyici özellikleri sayesinde geleneksel ilaçlarda sıklıkla doğal bir antiseptik olarak kullanılmaktadır.

(Resim: Pixabay)

04 /6Hindistancevizi yağı

Hindistan cevizi yağı, sindirim sistemi tarafından karaciğere gönderilen ve ya enerjiye ya da keton cisimlerine dönüştürülen ancak vücutta yağ olarak depolanmayan zengin bir orta zincirli yağ asitleri kaynağıdır. Metabolizmayı daha hızlı ve daha verimli yağ yakacak şekilde ayarlar.

(Resim: Pixabay)

05 /6Bu kahve nasıl yapılır

Malzemeler

3/4 bardak hindistancevizi yağı

1 tatlı kaşığı bal

1 çay kaşığı tarçın


Yöntem

Adım 1: Tüm malzemeleri karıştırın ve buzdolabında bir cam kavanozda saklayın.


KAYNAK:INDIATIMES.COM



4 yorum:

  1. tarçın bal süt kahve sürekli her gün içiyorum ama öyle keyif için ama demekki böyle ölçülerle filan içmek gerekiyor demek yağ da yakıyor, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zindelik ve canlılıkda veriyor, denedim harikaaa Deep :)

      Sil
  2. Sanırım o hazırlanan kavanozdaki malzemelerden bir çay kaşığı da kahvenin içine ilave edilecek değil mi? Ben hindistancevizi atıyordum kahvemin içine, şimdi bunları deneyeceğim.. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Momentoscum ben sadeece h.cevizi yagı katıyordum. Simdi Bu 3lüyü hazırladım. karısımı kahveye katıyorum. Eski yaptıgımda süt tarcın ve kahveydi ciddi iyi yağ yakıyor :D

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.