. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Neden Benim Aklıma Gelmedi Diyeceğin 9 Kendin Yap Dekorasyon Fikri

1 Şubat 2021 Pazartesi

Neden Benim Aklıma Gelmedi Diyeceğin 9 Kendin Yap Dekorasyon Fikri







Bütçen kısıtlıysa ve evinde değişiklikler yapmak istiyorsan bu dekorasyon fikirleri tam sana göre. Kolayca bulabileceğin hesaplı malzemelerle evin hem işlevsellik kazanacak hem de taptaze bir görünüme kavuşacak.






1.Topuklular için pratik bir ayakkabılık.











2. Kolayca bulabileceğin bir ağaç dalından hem natürel hem de elegan bir avize.

3.Işıltısıyla göz kamaştıracak bir dekoratif duvar aynası

4. Renkleriyle odanın havasını değiştirecek rengarenk bir şifonyer. 

5.Suntadan yapılabilecek dekoratif bir duvar kaplaması.

6. Tahta parçalarını değerlendirip el becerini konuşturabileceğin tablolarla yarışır bir duvar dekoru.

7. Artık vazgeçtiğin bir kapıdan kolayça dönüştürülebilecek renkli ve keyifli bir masa. 

8. Atmaya kıyamadığın cam parfüm şişeleri değerlendirmenin en güzel yolu vazolar. 

9.Özellikle çocuk odalarını hareketlendirecek eğlenceli sallanan tavan süsleri.

kaynak: www.browzer.net & armut.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.