. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Altın Maske Nedir - Nasıl Yapılır Kullanılır?

12 Şubat 2021 Cuma

Altın Maske Nedir - Nasıl Yapılır Kullanılır?

 









Asagıda bahsi gecen Genefa 84 yasındaymıs. Ben sok oldum. Yarından itibaren ben maske denemelerine baslayacagım. İlk bilgileri okudugumda ama zerdecal beni sapsarı yapmazmı? diye düsündüm. Onunla ilgili mevcut bilgilerde alttaki satırlarda :D






Bu makale, zaten 84 yaşında olan Genefa Tadeusna adında bir kadın hakkındadır. Ama yine de harika görünüyor ve enerji dolu.

Güzelliği hiçbir şeyle kıyaslanamaz, mimik kırışıklıkları bir şekilde hafif ve özellikle çekici görünür. Plastik cerrahların hizmetlerini hiç kullanmadı.

Güzelliği size anlatacağımız tek bir sırda.

Bu hikaye, Genefa hastanelerden birinde hemşire olarak çalıştığında başladı ve bazı doktorlar ona zencefili yüz maskesi olarak kullanmasını tavsiye etti. Ne saçmalık söylüyorsun, bu yiyecek kadar inanılmaz derecede sıcak bir ürün ve yüzün hassas cildi hakkında ne söyleyebiliriz? Ama etki sizi şaşırtacak ...

Zerdeçal ve zencefil maskesi veya aynı zamanda denildiği gibi  "altın maske"


Maske için ihtiyacınız olacak:

  • 1 seviye çay kaşığı bal;
  • 2 yemek kaşığı rendelenmiş zencefil kökü
  • 2 yemek kaşığı zerdeçal

İlk adımda tüm malzemeleri karıştırmanız ve 10 dakika boyunca yüzünüze sürmeniz gerekiyor. Dikkatli olun, maske biraz yanacaktır, ancak endişelenmeyin - bu doğal bir süreçtir. Maske ısınıyor, kan dolaşımını iyileştiriyor, böylece yüz cildi yenilenme sürecini başlatıyor.

Bir sonraki aşamada her şeyi ılık suyla yıkamanız ve tercihen yüzünüzü nar suyuyla silmeniz gerekir. Nar suyu, cilt üzerinde faydalı bir etkiye sahip olan çok sayıda faydalı eser element içerir.

Basit malzemeler, karmaşık bir tarif yok, peki bu maskenin cilt üzerinde neden bu kadar etkisi var?

Altın Maskenin Sırları

Zencefil

Zencefil kökü kan dolaşımını uyarır, bu yüzden bu maskenin gençleştirici etkisi vardır. Zencefil, hücrelerinizi uyandırıyormuş gibi çalışmaya teşvik eder. Birkaç uygulamadan sonra cildinizin nasıl daha sıkılaşacağını, kırışıklıkların nasıl azalacağını ve cildinizin sağlıklı görüneceğini göreceksiniz.

Zerdeçal

Zerdeçal, askorbik asit ve kollajen üretimini uyaran diğer birçok faydalı eser mineral içerir. Ayrıca zerdeçalda da bulunan siyanin hasarlı hücrelerin restorasyonuna katkıda bulunur.

Yüzünüzü zerdeçal lekelemesinden endişeleniyorsanız endişelenmenize gerek yok. Cildiniz çok açıksa ve gölge hala devam ediyorsa, nar suyu veya limon suyu size yardımcı olur ve bu da yüzünüzdeki sarı tonu çabucak giderir.

Zerdeçal cildinizi yaşlılık lekelerinden bile kurtarabilir.

Editör Notu: Denemelerim sonrası eger lekelerden kurtulursam cok mutlu olurum. 

Bal

Bu maskeye bir sebeple bal eklenir, inanılmaz miktarda besin içerdiği için yaşlanma sürecini yavaşlatabilir.

Bir başka yararlı eylem, enflamatuar süreçleri durdurmaktır. Kombinasyon halinde, bir maske oluşturmak için gerekli tüm unsurlar sadece gençleştirme sürecini başlatmakla kalmayacak, aynı zamanda cildinizi eski haline getirecek ve küçük kusurları ortadan kaldıracaktır.

Sıkça Sorulan Sorular

Altın maske hangi yaş için uygundur?

Bu maske tüm cilt tipleri ve her yaş için uygundur. Maskeyi uygulamaya ne kadar erken başlarsanız, etki o kadar iyi olacaktır.

Sonuç ne kadar çabuk görünecek?

Etkisi ilk uygulamadan sonra görünür olacak ve inan bana bu bir şaka değil. Üçüncüsünden sonra ise işlem cildin en derin katmanlarında başlayacak ve cildin restorasyonu ve gençleşmesi başlayacaktır.

Maske, haftada tam olarak üç kez uygulanmalıdır - bu, en uygun prosedür sayısıdır. En iyi akşamları yapılır.

Maske yüzümü sarı mı yoksa turuncu mu boyayacak?

Çok açık teniniz varsa, bu mümkündür. Sarı tondan kurtulmak için yüzünüzü nar veya limon suyuyla silmeniz gerekir.

Altın maskeyi kullanmak için herhangi bir kontrendikasyon var mı?

Deride herhangi bir kusur varsa, maske 5 dakikadan fazla tutulmamalıdır. Maskenin bileşenlerinden birine alerji olması durumunda, kullanmamak daha iyidir.

Sadece bu maskeyi en az bir kez yapmaya çalışın ve sürekli kullanacaksınız.

KAYNAK:HELENA/HER ZAMAN FORMDA!



7 yorum:

  1. baak son yazımdasııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiki varsın sen benim hayatımda. Bir gelip bana binlerce mucize bırakıp gidiyorsun. Melek misin sen???

      Sil
  2. Maske hakkında övgüler duydum ama bırakacağı renk çıkar mı, çıkmaz mı emin olamadığımdan cesaret edemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhaaa bak okumamıssın ama okurix limon veya narsuyu ile cıkıyormus bende hala denemedim :D

      Sil
    2. Okudum da yine de cesaret edemiyorum. Önce bir el üstünde denemek lazım. 😂

      Sil
  3. Tamam deneyen sonuc bildirsin olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur. Yakın zamanda denersem haber veririm. 😊

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.